HRko 2024 - ENGAGEMENT ROOM

PROGRAM, CO MÁ ŠŤÁVU...

 


 

10:00 – 10:10

Engagement room se představuje

Jaký je letos našťavený program naší stage a proč jí JuiceUP již potřetí tak pečlivě chystá? Představíme všechny naše dnešní hosty a vypíchneme, co si určitě nenechat ujít. Zkrátka nesmíte přijít už o samotný rozjezd celého dne pod taktovkou spoluzakladatelů společnosti JuiceUP Iva a Jardy.   

Moderují:
Ivo Hrdina a Jaroslav Plavec

 

 


10:10 – 10:35

(Interview o Leadershipu a Engagementu)

Engagement v rychle rostoucí firmě. Aneb ze Smíchova až na Manhattan.  

Sharry se podařil výjimečný globální úspěch s vlastním produktem – chytrým přístupem do kancelářských budov (jejich apka řeší parkování, navigaci, registraci návštěv, komunitní engagement atp.). Jak se vede taková firma a jak se pracuje s engagementem v prostředí, které je nové a prochází změnou každý den? Jakých fuck-upů se při práci s lidmi na své cestě dopustili? O tom budeme mluvit přímo se CEO a zakladatelem firmy. 

Moderuje:
Jaroslav Plavec, co-founder JuiceUPu

Účastníci:
Josef Šachta, CEO a spoluzakladatel Sharry

 


10:40 – 11:15  

(Panelová diskuze o Engagementu ​​​)
 
Jak na  Engagement? Jak, proč a co dělat s výsledky?

Máte průzkumy Engagementu a mohli bychom je vidět? Proč a jak je dobré se Engagementu věnovat a strategicky ho podporovat budou diskutovat hosté z různých prostředí. Zuzana Mattová je ostřílenou šéfkou HR velkého a úspěšného vydavatelství. Jan Klusoň může porovnávat atraktivitu desítek firem podle toho, jakou mají firemní kulturu a angažovanost zaměstnanců. Jaroslav Vendl vede firmu SilentLab s globální ambicí a angažovanost a zápal jeho lidí je nezbytnou součástí úspěchu.  

Moderuje:
Jaroslav Plavec, co-founder JuiceUPu

Účastníci:
Jan Klusoň, CEO Welcome to the Jungle Česká republika a Slovensko
Jaroslav Vendl, CEO a spoluzakladatel SilentLab 


 


11:20 – 11:45

 (Případovka o interní komunikaci)

Jak jsme ve Spořce komunikovali firemní hodnoty?

Česká spořitelna v loňském roce implementovala dvě nové firemní hodnoty – Pracuji na sobě (míří k seberozvoji každého z lidí) a Jednám otevřeně (souvisí s principem psychologického bezpečí) a stála před výzvou, jak je nejenom komunikovat na bezmála deset tisíc lidí. Ale především, jak je vysvětlit, tak, aby je co nejvíce lidí pochopilo a přijalo za vlastní. Jak na to šli se dozvíte v této případovce.   

Moderují:
Ivo Hrdina, CEO JuiceUPu

Účastníci:
Hana Trhoňová, vedoucí interní komunikace v České Spořitelně

 


11:45 – 12:10 

(Interview o HR a Engagementu)

Amazing Places aneb jak se staví Love Brand.

Petr Kotík je kreativec tělem i duší a člověk, který stojí za projektem Amazing Places. Projektem, který do velké míry změnil naše způsoby vyhledávání míst k odpočinku. V otevřeném rozhovoru se budeme bavit o tom, na jakých principech Amazing Places stojí, jak se staví Love Brand, co proto Amazing Places dělá a jak se daří, ale i nedaří budování firemní kultury a engagementu uvnitř firmy. 

Moderuje:
Ivo Hrdina, CEO JuiceUPu

Účastníci:
Petr Kotík, zakladatel a CEO Amazing Places a spoluzakladatel projektu Hero Hotel 

 


12:20 – 13:20

(Interaktivní Workshop pro předem přihlášené)

Gen Z: Mezigenerační komunikace v pracovním prostředí 
„Mladí lidé mají vysoké mínění, protože ještě nebyli pokořeni životem.“ Aristotelův výrok ze 4. století př.n.l. ukazuje, že téma generačních nedorozumění se netýká jen Gen Z, ale bylo s námi vždy. Síly a slabiny každé generace ovlivňují jejich přístup k práci a komunikaci. Porozumění těmto charakteristikám zlepší pracovní prostředí a efektivitu týmové práce, právě to je cílem našeho workshopu, ze kterého můžete zažít ukázkovou hodinu. 
 

Lektor:
Mikuláš Toman, psycholog a lektor JuiceUPu

 


13:25 – 13:50

(Interview o firemní kultuře a Engagementu)

IKEA WAY: Zkušenosti z rozvoje a kultury

IKEA má více jak osmdesátiletou tradici, silné hodnoty a stále navazuje na myšlenky, které ji vštípil zakladatel Ingvar Kamprad. Jaké jsou jejich recepty na vytváření prostředí, ve kterém zaměstnanci i byznys vzkvétají? V rozhovoru s šéfkou ostravského obchodního domu Editou Sanderson se ponoříme do vod firemního rozvoje a kultury. Edita v minulosti vedla HR v obchodním domě na Zličíně a je tedy tou pravou na zodpovězení našich otázek.  

Moderuje:
Ivo Hrdina, CEO JuiceUPu

Účastníci:
Edita Sanderson, Market Manager pro IKEA Česká republika 

 


13:50 – 14:15

(Případovka z NOTINA)

Jak otočit fluktuaci ve firmě

NOTINO je jedna z nejrychleji rostoucích firem v evropském kontextu v oblasti e-commerce. Za jejím úspěchem stojí obrovská práce jejich lidí. Práce, která si ale v některých momentech vybrala svou daň. Vysoké ambice, náročné prostředí a nedostatek času na tvorbu kultury vedl i k mimořádné fluktuaci. Jak se staví nová firemní kultura a otáčí nepříznivá fluktuace uslyšíme od šéfa HR.  

Moderuje:
Jaroslav Plavec, co-founder JuiceUPu

Účastníci:
Michal Daniel, vedoucí oddělení lidských zdrojů a právního oddělení pro Notino


14:20 – 15:00 

ESG Panel 

ESG (environmental, social a governance) je pro některé firmy dar z nebes, pro některé dar z pekla. Ať tak či tak, ESG se stává realitou pro stále větší množství firem, které tak musí nastavovat v těchto oblastech cíle a pravidelně o nich reportovat. Proto nezavíráme před tímto tématem oči a v panelové diskuzi uslyšíte od našich hostů nejrůznější příklady dobré i špatné praxe a toho, co jim ESG v jejich firmách pozitivního přineslo.  

Moderuje:
Petr Beneš, co-founder JuiceUPu

Účastníci:
Barbora Kořenářová, advokátka Arrows ETL Global 
Ladislav Jelen, CSR & Community Manager, Coca-Cola HBC CZ & SK 


15:15 – 16:15

(Interaktivní Workshop pro předem přihlášené)

Psychologické bezpečí a jeho implementace do firem

"Ve svém životě jsem stále dokola selhával, a proto jsem uspěl.” Slavný citát od ještě slavnějšího basketbalisty Michaela Jordana. Co to znamená poučit se z chyby? Jak pracovat s chybou sebevědomým způsobem ať už individuálně nebo na týmové úrovni? A jak zvládat konflikty, které z chyb mnohdy pramení? Kdo zná odpovědi na tyto otázky, patrně je dobrý leader nebo člen týmu. Na workshopu se na ně pokusíme odpovědět pomocí evidence-based dat, sdílení dobré praxe a společného zážitku. Těšíme se. 

Lektor:
Petr Beneš, co-founder JuiceUPu